Informatie m.b.t. het coronavirus

Vanwege de maatregelen m.b.t. het coronavirus (COVID-19), informeren wij u graag hoe wij hiermee omgaan en hoe wij u toch zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Wij volgen nauwgezet de adviezen en de richtlijnen van het RIVM om verdere verspreiding tegen te gaan. In deze situatie is de gezondheid van een ieder onze eerste prioriteit. Tevens doen wij er alles aan om de serviceverlening zo goed en veilig mogelijk door te laten gaan.

Wij houden ons aan de restricties en maatregelen vanuit de overheid. Vooralsnog werken wij in aangepaste vorm door en zijn wij bereikbaar gedurende onze reguliere openingstijden. Nieuwe reparatieopdrachten kunt u online bij ons aanmelden. Wij nemen deze zo spoedig mogelijk in behandeling.

Reparaties aan huis
Wanneer onze service monteur bij u thuis komt om een reparatie uit te voeren, verzoeken wij u ter bescherming van de gezondheid van onze service monteur en van uzelf, het onderstaande in acht te nemen:

  • Geen fysiek contact (geen handen schudden, e.d.)
  • Geadviseerde afstand van elkaar houden (minimaal 1,5 meter)
  • Hoesten en niesen in de binnenkant van de elleboog
  • Regelmatig handen wassen. Gelieve onze service monteur daartoe gelegenheid te geven

Daarnaast verzoeken wij u de standaard hygiënemaatregelen van het RIVM in acht te nemen.

Bij griep- of ernstige verkoudheidsklachten van uzelf of andere huisgenoten, verzoeken wij u een andere afspraak te maken voor een tijdstip waarop het weer veilig is voor iedereen.

Werkplaatsreparaties
In navolging van de raadgevingen van de rijksoverheid om de fysieke contacten zoveel mogelijk te beperken, is het tijdelijk niet meer mogelijk om persoonlijk toestellen via onze service balie af te geven. U kunt uw toestel wel naar ons opsturen. Volgt u hiervoor de verpakkings- en verzendinstructies die u van ons ontvangt zodra u uw toestel voor reparatie hebt aangemeld. Voor vragen helpen onze medewerkers u graag verder en kunt u contact opnemen met onze Customer Care tel. 088-3425220.