Tarieven (buiten garantie)

Nederland

Product

Onderzoekskosten

Voorrijkosten

Transportkosten*

Wasmachine/wasdroger € 33,00 € 57,00 N.v.t.
Koelkast/vriezer € 33,00 € 57,00 N.v.t.
Overig groot huishoudelijk € 33,00 € 57,00 N.v.t.
Televisie > 43" € 33,00 € 57,00 € 25,00
Televisie ≤ 43" € 33,00 € 57,00 € 12,50
Monitor € 33,00 € 57,00 € 12,50
Computer/notebook € 33,00 N.v.t. € 12,50
Audio & Video € 33,00 N.v.t. € 12,50
Klein huishoudelijk € 33,00 N.v.t.  € 12,50

 * Betreft uitsluitend het retourtransport.

 

Bij een buiten garantie reparatie wordt vooraf een prijsopgave verstrekt.

  • Alle bovengenoemde bedragen zijn inclusief BTW.
  • Bij reparatie aan huis worden voorrijkosten in rekening gebracht, bij reparatie in de werkplaats transportkosten (indien van toepassing).
  • Onderzoekskosten worden altijd vooraf in rekening gebracht. Als er daadwerkelijk een reparatie plaatsvindt (na akkoord van de prijsopgave) vervallen de onderzoekskosten. Indien onderzoekskosten reeds zijn betaald, worden deze op de betaling in mindering gebracht.
  • Eventueel benodigde onderdelen zijn niet inbegrepen in bovengenoemde tarieven en worden separaat vermeld op de prijsopgave en in rekening gebracht.

Reparatie aan huis

Indien u wenst te laten onderzoeken of de reparatie van uw product technisch en/of economisch gezien verantwoord is, willen wij dit graag doen. Dit kan telefonisch of ter plekke geschieden.

Telefonische prijsopgave

Wij geven een indicatie van de reparatiekosten af op basis van de door u aangeleverde informatie. Hierbij heeft u de volgende mogelijkheden:

  • U gaat akkoord met de prijsopgave: De werkelijke reparatietijd, voorrijkosten, eventuele verbruikte onderdelen en behandelingskosten worden in rekening gebracht.
  • U gaat niet akkoord met de prijsopgave: Er worden geen kosten in rekening gebracht.

Prijsopgave ter plekke

Op basis van het verrichte onderzoek wordt een prijsopgave verstrekt. Hierbij heeft u de volgende mogelijkheden:

  • U gaat akkoord met de prijsopgave: Het apparaat wordt gerepareerd volgens de prijsopgave.
  • U gaat niet akkoord met de prijsopgave: Onderzoekskosten en voorrijkosten zijn verschuldigd.

De kosten voor een buiten garantie reparatie dienen altijd direct na afronding en voor vertrek van de technicus te worden voldaan (pin, creditcard, evt. contant). Dit is ook van toepassing indien een gerepareerd product wordt teruggebracht door onze logistieke dienst en/of in geval van een omruiling met bijbetaling.

Reparatie in de werkplaats

Indien u wenst te laten onderzoeken of de reparatie van uw product technisch en/of economisch gezien verantwoord is, doen wij dit graag voor u. Alvorens tot reparatie over te gaan wordt een prijsopgave gemaakt. Hierbij heeft u de volgende mogelijkheden:

  • U gaat akkoord met de prijsopgave: Het apparaat wordt gerepareerd volgens prijsopgave.
  • U gaat niet akkoord met de prijsopgave, het apparaat blijft in uw eigendom: Onderzoekskosten en eventuele transport kosten zijn verschuldigd.
  • U gaat niet akkoord met de prijsopgave, u doet afstand van het apparaat: Onderzoekskosten zijn verschuldigd. Het apparaat wordt op onze kosten vernietigd en afgevoerd volgens de wettelijke milieubepalingen.

Een buiten garantie reparatie die in de werkplaats geschiedt, dient altijd voor teruggave van het gerepareerde apparaat volledig te worden voldaan (pin, creditcard, evt. contant).

Transportkosten

Voor het insturen van een apparaat ter reparatie naar onze werkplaats kunt u gebruik maken van PostNL. Voor de actuele verzendtarieven verwijzen wij u naar de website van PostNL. Uit oogpunt van extra service bestaat tevens de mogelijkheid om uw apparaat door PostNL bij u te laten afhalen. Hiervoor geldt een toeslag van € 20,00, die separaat in rekening wordt gebracht en vooraf dient te worden voldaan.